Sayfalar

12 Mart 2012

Ahesteden Zamanlar

Gözlerinizi kapatıp biryerlerde olmayı hayal ettiniz mi hiç? Veya ne zamandır yapmadınız  koşturmalarla geçen zamanlarda ? desem daha doğru olur belki . Kendi adıma , yağmurlu ve kasvetli günlerde , diğer bir deyişle  gri zamanlarda , bunu daha sıklıkla yaptığımı farkettim . Ama özlemim güneşli ve zamanın ağır aktığı yerler .

İşte benim listemdeki yerlerden birindeydim geçtiğimiz günlerde . Yağmur habercisi bulutlar veya her an yağabilecek gibi duran kara aldırmaksızın . Yüklenip makinamı , ahesteden zamanların tadını çıkardım gün boyunca... Kah henüz erimemiş karların üstünde yürürken , kah dostlarla sobanın üstünde kaynayan çay eşliğinde sohbet ederken...


























Sabrın ve emeğin birleşimi ekşi maya ekmeği...Gelirken eve de aldım . Yapan güzel ellerin  ve mis kokan buğdayın kokusu...Yemeye doyamadık doğrusu...































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder