Sayfalar

27 Şubat 2012

Doğumgünü


Zaman bir kuşun kanat çırpması gibi , hızla akıp gidiyor . Hayat gailesi dev pençeleri ile sarıveriyor metropol insanını . Sürekli bir koşturma , bir uğraş süregiderken , farkında bile olmadan yıllar bir diğerini hızla geride bırakıveriyor . Ben ise her sene bu zamanlar talı bir telaş içinde , kalbim pır pır halde oluyorum . Dünkü çocuklar , bugünün gençleri yarının umutları olurken , ben de kendimce bu gururu ve mutluluğu yaşıyorum . Biricik kızım Elif işte bir yaş daha büyüdü . Arkadaşlarının ona yaptığı süpriz doğumgününe ben de kendi ellerimle yaptığım pasta ile katkıda bulundum . Birtaneme ,   hep böyle tatlı süprizlerle dolu , etrafında içten ve sıcak arkadaşları ve ailesi ile geçireceği bir ömür olsun demek istiyorum .















1 yorum:

  1. Ellerinize sağlık ne güzel olmuş, doğum günü kutlu olsun kızınızın, sağlıklı mutlu bir ömür dilerim sevdikleriyle:)

    YanıtlaSil