Sayfalar

26 Ocak 2012

Güzel Günler


Evvel zaman içinde , kalbur saman içinde , blogunu çokk seven ama uzunn zaman yazmayan bir blogger varmış... Diye başlamak lazım sanırım . Baktım bir ayı devirmişim . İnsan uzun süre yazmayınca , yazma kabiliyeti kayboluyor sanki . Nasıl başlayacağımı bilemedim doğrusu . Yazamadığım bu süreçte esasında o kadar çok şey yapıldıki mutfağımda , ama ya yorgunluktan  ya da sabırsızlanıp hemen tükettiğimizden fotoğrafını çekemedim çoğunun. Bunca zaman içerisinde neler yaptım ? Son dört aydır devam eden Sibel Hoca ile derslerimiz geçtiğimiz günlerde bitti . Yorucu ama , bir o kadar zevkli ve son derece faydalı bir zaman dilimi hızla akıp geçti . Rutin koşturmalar da beraberinde gelince birkaç gündür bir rehavet içinde idim . Evet,  harika ve çok hamarat  insanlar tanımanın haricinde , neler yaptık bu arada ?  Birkaç kare ile anlatmaya çalışayım ;


Bu bizim en son şeker hamuru , maket çalışmamız idi . Ben çalışmamda ,  kendi ailemi örnekledim . Burada kaptan babacık ve canım kızım var . Bendeniz mutfakta yemek yaptiğim için görünmüyorum .   :)))






Yılbaşı hindim...


Tüm arkadaşlar harika şeyler yaptı . Hepsi müthişti ...




Tüm günün ardından yapılanları zevkle yemeyi ihmal etmedik!   :)))








Bu pastayı bugün kayınvalideme yaptım . Yarın ki konukları için . ( Umarım beğenirler   :)))   )






1 yorum: