Sayfalar

21 Eylül 2010

Pesto Soslu Rigatoni

İtalyan mutfağı, -bizim damak tadımıza çok yakın olduğu için de olsa gerek- çoğumuzun vazgeçemediği lezzetlerle dolu.Ben de çok seviyorum ve yapıyorum.



Malzemeler;

-1 paket rigatoni makarna
-Parmesan Peyniri
Pesto sos için:
-1 kase taze fesleğen
-2 yemek kaşığı çam fıstığı
-1/2 su bardağı zeytinyağı
-1 veya arzunuza göre 2 diş sarmısak.
-Bir tutam tuz

Yapılışı;


Pesto sos için, tüm malzemeleri robottan geçirerek püre haline getirin.Makarnayı zeytinyağlı ve tuzlu suda  haşlayıp, süzün.Üzerine hazırladığınız sosu dökün.Rendelenmiş parmesanı da ilave edip servise alın.Afiyet olsun!   :))

                

1 yorum:

  1. Fesleğenin verdiği tada bayılıyorum, genelde yakıştırdığım tüm yemeklerde kullanmaya çalışırım, makarnada da domates sosa katıyorum,pesto soslu da çok lezzetli olmuştur eminim bu şekilde hiç denemedim,ellerine sağlık

    YanıtlaSil