Sayfalar

8 Nisan 2010

Mozaik Pasta

Mozaik pastayı çok sevmeme rağmen uzun zamandır yapmamıştım.Sağolsun arkadaşım Beril hatırlattı geçen hafta.Tarifi bloga yazmamı rica edince, dün yapıp fotoğraflarını çektim.Gerçi 1 hafta sonra oldu ama, ne yapalım artık.Berilcim bu tarifi senin için giriyorum!Yanında güzel bir kahve ile televizyonun karşısında tadını 
çıkart. Ben öyle yaptım, ama bitki çayını tercih ettim. Şimdi sana mutfağa girmek kalıyor...



Malzemeler:

- 2 paket petit beurre bisküvi
-125 gr eritilmiş margarin
-2,5 bardak süt
-6 yemek kaşığı toz şeker
-3 yemek kaşığı kakao

Yapılışı:

-Bisküvileri rondoda küçük kırıntılar haline getirin
-Hafif ısıttığınız süte şekeri ilave edip karıştırın.
-Başka bir kapta margarini eritin.
-Şekerli sütünüzü, eritilmiş margarini ve kakaoyu kırılmış bisküvilerin üzerine ilave edin.
-Hep beraber karıştırın.
-İster şekilli bir silikon kaba, ister bir borcama koyun.
-Buzdolabında en az üç saat beklettikten sonra servis yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder